El 26 de febrer, connecta’t al webinar de Plantes Oblidades: “Bioeconomia i aliments forestals”
El 26 de febrer, connecta’t al webinar de Plantes Oblidades: “Bioeconomia i aliments forestals”

El 26 de febrer, connecta’t al webinar de Plantes Oblidades: “Bioeconomia i aliments forestals”

Dimecres, 26 de febrer, de 18.00 h a 20.00 h

Seminari en línia gratuït, en castellà

T’agradaria descobrir com aprofitar plantes oblidades com l’aranyó, la cirera d’arboç, l’aglà, el grataculs o la pinya verda de pi per generar bioeconomia? Aquest seminari està fet per a tu!

Un seminari web on explorarem un model de gestió forestal sostenible implementat a 14 finques demostratives que té un triple objectiu:

  • millorar l’estat de conservació de l’hàbitat
  • incrementar la resiliència de la massa forestal
  • fomentar l’aprofitament alimentari de les espècies estudiades

Durant la sessió es revisaran les mesures implementades i els mètodes de recol·lecció testats, així com els resultats parcials obtinguts.

A qui va dirigit? Propietaris forestals, enginyers, empreses del sector, brigades, consultors, centres de recerca i entitats de custòdia del territori.

  • Quan? 26 de febrer, de 18 a 20h
  • On? Format en línia
  • Llengua? Castellà

Aquest és un seminari web gratuït! T’hi esperem!

El projecte Plantes Oblidades és impulsat pel Col·lectiu Eixarcolant, la Fundació Emys, Sambucus, el grup de recerca EtnoBioFiC de la Universitat de Barcelona i la XCN, i compta amb el suport de la Fundación Biodiversidad del Ministerio para la Transición Ecológica y el Reto Demográfico (MITECO), en el marc del Plan de Recuperación, Transformación y Resiliencia (PRTR), finançat per la Unió Europea – NextGenerationEU.

Més informació

M'hi apunto!

 

Twitter @XCNatura

Youtube XCN

Xarxa per a la Conservació de la Natura
Seu social
C/ Sagrada Família 7. 08500 – Vic

Delegació
C/ Providència 42. 08024 – Barcelona
Tel. 93 886 61 35 – info@xcn.cat