Vine a descobrir accions pel foment de la biodiversitat en hàbitats aquàtics
A través del projecte GiroNat s’han dut a terme diverses accions per millorar les polítiques ambientals urbanes i renaturalitzar la ciutat de Girona. Fruit d’aquesta experiència, l’Associació la Sorellona i la XCN organitzen una sèrie de jornades de transferència per compartir aquests coneixements amb personal tècnic d’ajuntaments, regidories municipals i supramunicipals o personal tècnic d’entitats naturalistes.
“Accions pel foment de la biodiversitat en hàbitats aquàtics” és un cicle de cinc jornades presencials que tindran lloc al Centre Cívic Ter de Girona, entre juny i octubre del 2025.
Ja està disponible el programa de les tres primeres jornades, que tindran lloc el 18 de juny, el 20 de juny i el 9 de juliol.
Descarrega el programa
Inscriu-t’hi
|