10/26/2020
Presentació de l’Atles de la biodiversitat. La riquesa natural de Barcelona
El proper dilluns 26 d'octubre a les 17.30 hores es presentaran les noves capes que s'han incorporat a l'Atles de biodiversitat de Barcelona i conversarà amb el periodista José Luís Gallego i el biòleg i president de l'Institut Català d'Ornitologia, Jordi Baucells sobre la riquesa natural de la ciutat.