SOS Costa Brava cerca coordinador/a de l’entitat.
Si l’oferta encaixa amb el teu perfil i t’interessa, envia el teu CV i carta de motivació a rrhh@soscostabrava.cat, abans del 9 de maig de 2025.
Descripció del lloc de treball
La Federació SOS Costa Brava, entitat sense ànim de lucre formada per més de 25 entitats ecologistes i de defensa del territori, busca incorporar un/a coordinador/a que lideri l’activitat de la Federació i la seva incidència social i política. Aquesta persona serà clau per impulsar projectes, accions i campanyes que contribueixin a preservar i millorar la conservació de la Costa Brava, gestionant la coordinació interna, la interlocució amb institucions i agents socials, i dinamitzant la participació ciutadana.
Treballarà sota la supervisió de la Junta Executiva i en coordinació amb les entitats membres.
Principals funcions i responsabilitats
Planificació i coordinació
- Dissenyar i implementar plans d’acció alineats amb la missió de la Federació.
- Supervisar i avaluar l’execució dels projectes urbanístics en termes d’impacte ambiental i social.
- Coordinar equips de treball multidisciplinaris, incloent-hi voluntaris i col·laboradors externs.
- Dinamitzar i facilitar la comunicació i la presa de decisions entre les entitats membres.
- Gestionar reunions internes, assemblees i grups de treball.
Gestió administrativa i financera
- Administrar pressupostos, elaborar informes financers i controlar recursos per garantir la sostenibilitat de les activitats.
- Buscar finançament mitjançant convocatòries de subvencions, patrocinis i donacions.
- Vetllar per la correcta gestió econòmica de la Federació.
Relacions institucionals i comunicació
- Representar l’organització davant institucions públiques, privades i altres actors rellevants.
- Promoure la visibilitat de la Federació mitjançant estratègies de comunicació i difusió en xarxes socials, mitjans i esdeveniments públics.
- Dinamització del voluntariat i participació.
- Fomentar la implicació de persones voluntàries i coordinar-ne les tasques.
- Organitzar activitats formatives, accions de sensibilització i mobilitzacions ciutadanes.
Seguiment i avaluació
- Elaborar informes de resultats i d’impacte de les accions i projectes.
- Proposar millores i ajustos per incrementar l’eficàcia de l’activitat de la Federació.
Perfil de la persona candidata
La persona candidata ha de ser sobretot una persona honesta i honrada, amb un indiscutible grau de compromís amb els valors que SOS Costa Brava promou en la de defensa del medi ambient del litoral gironí.
Formació acadèmica
- Grau universitari en Ciències Ambientals, Biologia, Geografia, Sociologia, Gestió d’entitats sense ànim de lucre o altres disciplines relacionades amb la sostenibilitat, el medi ambient i el tercer sector.
- Es valorarà formació complementària en gestió de projectes, cooperació, educació ambiental i/o captació de fons.
Experiència professional
- Experiència prèvia mínima de 2-3 anys en coordinació de projectes, preferiblement en organitzacions del tercer sector o entitats ecologistes.
- Es valorarà experiència en gestió de pressupostos i relació amb agents externs (administracions públiques, finançadors i col·laboradors).
Competències i habilitats
- Habilitats de lideratge i capacitat per dinamitzar equips de treball.
- Capacitat de planificació i organització per gestionar múltiples tasques simultàniament.
- Excel·lents habilitats de comunicació oral i escrita.
- Autonomia, proactivitat i alta capacitat de resolució de problemes.
- Coneixement i domini d’eines digitals i de gestió de projectes.
- Sensibilitat i compromís amb la defensa del medi ambient i els valors de l’entitat.
Idiomes
- Català i castellà (nivell C1 o superior).
- Es valorarà un bon nivell d’anglès.
Condicions laborals
- Jornada: Completa (40 hores setmanals) amb horari flexible. Puntualment en caps de setmana.
- Modalitat: Acord de teletreball parcial (cal tenir la possibilitat de fer reunions setmanals a la zona de la Costa Brava i Barcelona principalment).
- Ubicació de la persona: Zona Costa Brava.
- Vehicle: Requisit de vehicle propi amb possibilitat de desplaçaments a diferents punts de la Costa Brava i disposar de carnet B.
- Contracte: Possibilitat de contracte indefinit. Període de prova tres mesos.
- Salari brut anual: 27.116,28 €.
- Incorporació prevista: Maig 2025.