Actualitat

Oferta de feina de SOS Costa Brava – Coordinador/a

SOS Costa Brava cerca coordinador/a de l’entitat.

Si l’oferta encaixa amb el teu perfil i t’interessa, envia el teu CV i carta de motivació a rrhh@soscostabrava.cat, abans del 9 de maig de 2025.

Descripció del lloc de treball

La Federació SOS Costa Brava, entitat sense ànim de lucre formada per més de 25 entitats ecologistes i de defensa del territori, busca incorporar un/a coordinador/a que lideri l’activitat de la Federació i la seva incidència social i política. Aquesta persona serà clau per impulsar projectes, accions i campanyes que contribueixin a preservar i millorar la conservació de la Costa Brava, gestionant la coordinació interna, la interlocució amb institucions i agents socials, i dinamitzant la participació ciutadana.

Treballarà sota la supervisió de la Junta Executiva i en coordinació amb les entitats membres.

Principals funcions i responsabilitats

Planificació i coordinació
  • Dissenyar i implementar plans d’acció alineats amb la missió de la Federació.
  • Supervisar i avaluar l’execució dels projectes urbanístics en termes d’impacte ambiental i social.
  • Coordinar equips de treball multidisciplinaris, incloent-hi voluntaris i col·laboradors externs.
  • Dinamitzar i facilitar la comunicació i la presa de decisions entre les entitats membres.
  • Gestionar reunions internes, assemblees i grups de treball.
Gestió administrativa i financera
  • Administrar pressupostos, elaborar informes financers i controlar recursos per garantir la sostenibilitat de les activitats.
  • Buscar finançament mitjançant convocatòries de subvencions, patrocinis i donacions.
  • Vetllar per la correcta gestió econòmica de la Federació.
Relacions institucionals i comunicació
  • Representar l’organització davant institucions públiques, privades i altres actors rellevants.
  • Promoure la visibilitat de la Federació mitjançant estratègies de comunicació i difusió en xarxes socials, mitjans i esdeveniments públics.
  • Dinamització del voluntariat i participació.
  • Fomentar la implicació de persones voluntàries i coordinar-ne les tasques.
  • Organitzar activitats formatives, accions de sensibilització i mobilitzacions ciutadanes.
Seguiment i avaluació
  • Elaborar informes de resultats i d’impacte de les accions i projectes.
  • Proposar millores i ajustos per incrementar l’eficàcia de l’activitat de la Federació.

Perfil de la persona candidata

La persona candidata ha de ser sobretot una persona honesta i honrada, amb un indiscutible grau de compromís amb els valors que SOS Costa Brava promou en la de defensa del medi ambient del litoral gironí.

Formació acadèmica
  • Grau universitari en Ciències Ambientals, Biologia, Geografia, Sociologia, Gestió d’entitats sense ànim de lucre o altres disciplines relacionades amb la sostenibilitat, el medi ambient i el tercer sector.
  • Es valorarà formació complementària en gestió de projectes, cooperació, educació ambiental i/o captació de fons.

Experiència professional
  • Experiència prèvia mínima de 2-3 anys en coordinació de projectes, preferiblement en organitzacions del tercer sector o entitats ecologistes.
  • Es valorarà experiència en gestió de pressupostos i relació amb agents externs (administracions públiques, finançadors i col·laboradors).

Competències i habilitats
  • Habilitats de lideratge i capacitat per dinamitzar equips de treball.
  • Capacitat de planificació i organització per gestionar múltiples tasques simultàniament.
  • Excel·lents habilitats de comunicació oral i escrita.
  • Autonomia, proactivitat i alta capacitat de resolució de problemes.
  • Coneixement i domini d’eines digitals i de gestió de projectes.
  • Sensibilitat i compromís amb la defensa del medi ambient i els valors de l’entitat.
Idiomes
  • Català i castellà (nivell C1 o superior).
  • Es valorarà un bon nivell d’anglès.

Condicions laborals

  • Jornada: Completa (40 hores setmanals) amb horari flexible. Puntualment en caps de setmana.
  • Modalitat: Acord de teletreball parcial (cal tenir la possibilitat de fer reunions setmanals a la zona de la Costa Brava i Barcelona principalment).
  • Ubicació de la persona: Zona Costa Brava.
  • Vehicle: Requisit de vehicle propi amb possibilitat de desplaçaments a diferents punts de la Costa Brava i disposar de carnet B.
  • Contracte: Possibilitat de contracte indefinit. Període de prova tres mesos.
  • Salari brut anual: 27.116,28 €.
  • Incorporació prevista: Maig 2025.

Font: web de SOS Costa Brava.