Actualitat

Oferta laboral de tècnic/a de suport en gestió i administració, per menors de 30 anys

Desde la XCN obrim una convocatòria per incorporar una persona menor de 30 anys durant 12 mesos a temps complet en contracte formatiu per a l’obtenció de la pràctica professional (codi 420) d’acord amb la titulació que caldrà acreditar.

Data límit per rebre CVs: 10 de desembre de 2024

Descarrega l’oferta de feina

Agraïm que feu difusió de l’oferta entre aquelles persones a qui creieu que els hi pot interessar.

És indispensable que la persona contractada compleixi els següents requisits:

  • Ser menor de 30 anys.
  • Estar registrades al Fitxer del Sistema Nacional de Garantia Juvenil.
    Estar inscrites com a demandants d’ocupació no ocupades (DONO) al Servei Públic d’Ocupació de Catalunya i amb capacitat per formalitzar un contracte de treball formatiu per a l’obtenció de la pràctica professional en el moment de la seva signatura.
  • Acreditar la possessió d’un títol de grau mitjà, superior, o certificat del sistema de formació professional, així com complir els requisits que exigeix la modalitat del contracte de treball formatiu per a l’obtenció de la pràctica professional.

Tots els requisits i les condicions s’han de poder acreditar el dia hàbil laborable immediatament anterior a l’inici del contracte (per tant, com a màxim el 23 de gener de 2025).

Totes aquelles persones que no compleixin aquests requisits, no podran optar a ser candidates per aquesta convocatòria.

Lloc de treball

El lloc de treball serà a Vic, amb opció de fer teletreball 2 dies.

Funcions

  • Participar en el desenvolupament de les línies de treball de la XCN.
  • Desenvolupar tasques administratives i comptables.
  • Desenvolupar tasques de gestió i organització interna: gestió de membres, tramitació administrativa de subvencions i ajuts, etc.
  • Desenvolupar tasques de gestió de dades (CRM) i gestió de projectes (ERP).
  • Col·laborar en l’organització de jornades, tallers o altres esdeveniments organitzats per la XCN.

Perfil

Es busca una persona amb formació administrativa i/o de gestió d’entitats sense ànim de lucre interessada en contribuir al desenvolupament d’una entitat de referència a Catalunya en l’àmbit del tercer sector ambiental. Les principals tasques que desenvoluparà estan relacionades amb el suport en les tasques de gestió i administració d’una entitat sense ànim de lucre.

Requisits

  • Persona identificada amb la finalitat de la XCN.
  • Titulació de CFGM Gestió Administrativa, CFGS Administració i Finances o similars.
  • Nivell d’usuari informàtic avançat (textos, BBDD, full de càlcul, etc.).
  • Coneixements bàsics de comptabilitat i de programes de gestió de dades i seguiment de projectes (tipus CRM, ERP, etc.).

Es valorarà

  • Es valorarà coneixements i/o experiència en la planificació i la gestió d’entitats no lucratives.
  • Es valorarà la implicació en voluntariat en projectes ambientals (indicar clarament en el CV).
  • Capacitat de relació i empatia personal en el context de relació amb l’equip de treball i els membres de la XCN.
  • Persona organitzada, amb capacitat per treballar de manera autònoma, i alhora capacitat de treball en xarxa.
  • Experiència en l’ús d’ERP i en tasques de comptabilitat.
  • Experiència en actualització de pàgines web, ús de xarxes socials i altres tasques vinculades a comunicació.

Condicions laborals

El  contracte de formació per a l’obtenció de la pràctica professional adequada al nivell d’estudis serà per 12 mesos, amb inici abans de 24 de gener 2025 i el sou d’acord amb el GRUP Professional 3 del conveni d’oficines i despatxos (entre 23.376€ bruts anuals i 24.322€).

La Xarxa per a la Conservació de la Natura (XCN) no es compromet a mantenir cap correspondència ni contacte amb les persones que presentin el seu currículum, però us confirmarem per correu electrònic quan l’haguem rebut. Els currículum que rebem seran tractats amb estricta confidencialitat.

Envieu el vostre currículum a laboral@xcn.cat, adjuntant, si voleu, una carta de presentació.